אחת מהאבדות הגדולות והקשות של האסון במירון שהתרחש בליל ל"ג בעומר וזעזע את העולם היהודי כולו בכלל, הוא אובדנו של אחד הזמרים המרגשים ביותר שידעה המוזיקה החסידית בעשור האחרון, ר' שרגי גשטטנר ז"ל, שהוכר כזמר, אך פחות היה מוכר כאברך צדיק, ירא שמים ותלמיד חכם.

ר' שרגי ז"ל, בנו של הרה"ח ר' חיים גשטטנר שיבלח"ט, מחסידות סקווירא במונטריאול - קנדה ותומך תורה מפורסם. אמו מרת שושנה שתחי' היא בתו של ר' אבי סיני ז"ל מבני ברק, שהיה בעל חנות למכירת מוצרי חשמל בעיר. בהגיעו לפרקו, נשא לו לאישה, את בתו של הרה"ח רבי מרדכי דירנפלד שיבדל"ח ממונסי.

שרגי - אדם מאיר פנים לכל אחד וצהלתו תמיד על פניו, לצד היותו אדם רגיש לזולת ובעל חסד גדול. בשנותיו הצעירות עסק גם במוזיקה, הוא החל כחבר במקהלות חסידיות ידועות, אך לבקשת הוריו הוא לא עסק במוזיקה בצורה פומבית עד שהתחתן.

לפני כתשע שנים, אחרי ששר כזמר בחתונות רבות, הקליט שרגי אלבום בכורה בשם 'שרגי' - שנותר כמעט האלבום היחיד כאלבום סולו מלא שלו, כשגדול המלחינים יוסי גרין מלחין עבורו שירים מיוחדים ומרגשים  וקולו הערב והמרגש של שרגי יבצע אותם. אחד השירים היותר מרגשים באלבום שמותאם במיוחד למצב הנוכחי אחרי האסון הנורא הוא הלחן של יוסי גרין "כרחם אב על בנים כן תרחם עלינו", שיצא יחד עם האלבום כקליפ לצפייה. 

בהמשך יצא לאור האלבום 'ווארעמקייט' בו הוא מבצע את מיטב לחניו של יוסי גרין, במחרוזות רגש של שירים שביצעו זמרים אחרים באלבומיהם קודם לכן במהלך השנים.

מאז השתתף גם כן בשני אלבומי 'אמן ואמן' באידיש, שכוללים שירי גראמען שמטרתם לחזק את נושא הברכות ועניית ה'אמן', שם ריגש שרגי ז"ל את המוני בית ישראל בקולו הערב וגרם לרבים להתחזק בנושאים אלו.

כמו כן שרגי עצמו הלחין כמה לחנים לאלבומו שלו, ועוד לחנים לאחרים שהעניק לחבריו בעולם המוזיקה, בהם לישראל ורדיגר את הלחן "קל הכבוד", לשלומי דסקל את "אנעים זמירות", וכן את "כי המלכות" שהעניק לר' שלומי טויסיג ועוד.

 שרגי הופיע כזמר חתונות וזכה בחייו לשמח מאות חתנים וכלות ביום שמחתם, כשהוא עושה זאת בצניעות ובענווה . בשנים האחרונות, עשה ר' שרגי מהפך בחייו, והודיע על עזיבתו את עולם המוזיקה, למען חינוך ילדיו ונכנס לשבת באהלה של תורה, לצד עסקיו במסחר לצורך פרנסתו.

שרגי שנכספה וגם כלתה נפשו לעלות לציונו של רבי שמעון בר יוחאי , עשה את הדרך הארוכה  יחד עם שני אחיו, למירון, לזכות להיות אצל רשב"י בל"ג בעומר, אולם לדאבון לב שרגי נרמס תחת רגלי ההמון בעת היציאה מההדלקה של האדמו"ר מתולדות אהרן.

הלב נשבר ומסרב להאמין, שהקול המיוחד והמרגש כל כך נדם ולא יישמע יותר. ר' שרגי, בן 35 בלבד בפטירתו, הותיר אחריו אשה עם חמישה ילדים רכים. מסע הלוויתו יצאה ביום שישי בשעה 15:00 בצהריים מבית הלוויות שמגר בירושלים, להר המנוחות, שם הוא נטמן, כשההמונים ממררים בבכי קורע לב ומלווים אותו למנוחת עולמים. משפחתו שבחו"ל לא השתתפה בהלוויה עקב המרחק וצפתה בה דרך הזום.

מכריו מספרים על ההלם שבקהילתו: "שרגי היה אדם מיוחד במינו, תמיד ראה את השני לפניו, הקדים שלום לכל אדם ולא אחז מעצמו כלל, למרות כשרונו המוזיקלי, הוא חש עצמו אדם מן המניין ולא ביקש לעצמו כבוד או מעמד מיוחד". עוד הם מספרים בכאב, כי בשנים האחרונות עזב שרגי את עולם המוזיקה והקדיש חייו ללימוד תורה ולעשיית חסד והזיל מהונו למטרות צדקה וחסד. 

שרגי, לא נשכח אותך ואת מעשיך ואת הארת פניך, שיריך שהותרת אחריך ימשיכו לרגש ולחזק , שיהיה לעילוי נשמתך הטהורה שעלתה בסערה השמימה  ביום ח"י אייר - ל"ג בעומר.