פס קול שהופסק • קווים לדמותו של הזמר ר\' שרגי גשטטנר ז\

פס קול שהופסק • קווים לדמותו של הזמר ר' שרגי גשטטנר ז"ל

הלב מסרב להאמין ולעכל. בין 45 הקורבנות שנרמסו למוות במירון, הוא האברך הזמר ר' שרגי גשטטנר ז"ל, שהתפרסם כזמר חתונות, אך עזב את הכל והקדיש את חייו ללימוד תורה | וגם, תיעוד מרטיט מקליפ שהפיק לאחר צאת אלבום הבכורה שלו "שרגי"- "חמול על עמך רחם על נחלתך"
ישי ריבו - סיבת הסיבות

ישי ריבו - סיבת הסיבות

היוצר והזמר ישי ריבו בסינגל וקליפ חדש שנכתב בהשראת השנה האחרונה בה היה לו "ים של זמן לנוח". למלאכת ההלחנה והעיבוד המוזיקלי צורף לצדו של ריבו, המפיק המוזיקלי הקבוע שלו מאור שושן
אהרן רזאל שר רבי שמעון!

אהרן רזאל שר רבי שמעון!

"עולו" כך נקרא הסינגל החדש והמקפיץ של הזמר אהרן רזאל, שיר עם מילים מרגשות כל כך מהזוהר הקדוש שחיבר התנא הקדוש רבי שמעון בר יוחאי.
4 הסרטים הכי מומלצים לילדים דתיים וחרדים

4 הסרטים הכי מומלצים לילדים דתיים וחרדים

אתם מוצאים את עצמכם מחפשים מידי פעם סרטים חינוכיים שמתאימים לילדים דתיים? תוהים באיזו אופציה כדאי לכם לבחור ואיך תוכלו להיות בטוחים שהסרטים שאליהם אתם חושפים את הילדים שלכם באמת איכותיים? עיינו במאמר שלפניכם וקבלו רעיונות לארבעה סרטים מובילים וברמה גבוהה במיוחד.
\

"מסיני בא" - יעקב שוואקי בסינגל חדש!

לרגל חתונת ביתו מוציא ענק הזמר "יעקב שוואקי" סינגל חדש "מסיני בא" , שוואקי נחשף למילים דרך לימוד בפרשת השבוע עם רש"י , "כחתן היוצא לקראת כלה" כך פירש רש"י את המילים "מסיני בא" , והמנגינה כבר התבשלה עם איצי וולדנדר ויעקב שוואקי בעצמו.
שמחה פרידמן לא מפחד... קליפ חדש!

שמחה פרידמן לא מפחד... קליפ חדש!

אחרי חודשים של עבודה מאומצת, יוצא לאור השיר החדש של הזמר החסידי שמחה פרידמן - ''לא לפחד!''. זהו הסינגל השישי במספר מאז הלהיט ''בקרוב – יתגדל''