יעקב שוואקי - קולות

יעקב שוואקי   (26 מוצרים)

“קולות” הוא פרויקט ישראלי-מזרחי המשלב מוסיקת עולם עדכנית והמון נשמה יהודית, בו לקחו חלק מיטב המוסיקאים והמוחות הגדולים מישראל וארה”ב. 
בהמשך לשירי החופה מאלבומים קודמים (”מהרה השם”, ”בואי בשלום” ועוד), שהפכו לשירי החופה האולטימטיביים בעולם היהודי, מגיעים כעת ”תפילת כלה” (מילים מתוך ברכת כלה) ו-”קמו בניה”. 
באלבום החדש של יעקב שוואקי שלושה דואטים מיוחדים; אהרן רזאל, מפורצי הדרך במוסיקה היהודית האלטרנטיבית, כתב את הלחן למילים ”עשרה בני אדם” ואף משתתף בדואט ייחודי. להקת הרוק ”מטאליש”, שלקחה חלק באלבום הקודם של שוואקי, עם הלהיט ”לא יעבוד”, חוזרת כעת עם השיר הסוחף ”עושים תשובה”. 
אבל גולת הכותרת של האלבום הוא שיתוף הפעולה המבורך עם אמן הנשמה שלומי שבת במופע ההיסטורי בהיכל נוקיה מלפני שנה, שהוליד את הדואט לשיר הנושא של האלבום ”קולות”, שכתב יואב גינאי והלחין תומר הדדי. שוואקי ושבת השקיעו את המירב בדואט המדובר, עם ביצועים ווקאלים מיוחדים והמון נשמה.

רשימת השירים:

  1. עם ישראל
  2. קולות
  3. שמחים
  4. תפילת כלה
  5. אך שמח
  6. זה הקטן
  7. עושים תשובה
  8. קמו בניה
  9. עת רקוד
  10. עשרה בני אדם

60.00 ₪

כמות:




  תאריך הוצאה10

עם קבלת ההזמנה אנו פועלים כמה שיותר מהר ללקט את המוצרים ולהעבירם לחברת השליחויות כדי שהחבילה שלך תגיע אליך בהקדם! 

זמן הכנת המשלוח : 0-2 ימי עסקים.

להלן זמני האספקה: 

דואר רשום (למרכז חלוקה הקרוב ביותר לכתובתך): עד 10 ימי עסקים , כולל מספר מעקב של החבילה . (לא כולל יישובים שהחלוקה היא באמצעות ״דואר נע״)

דואר אקספרס: 1-3 ימי עסקים באמצעות דואר שליחים עד לביתך.

1. מוצר יוחלף תוך 14 יום מתאריך הקניה,כאשר המוצר חדש ובאריזתו המקורית ,בתנאי שלא נפגם ושלא נעשה בו כל שימוש . 

2. מוצר שלטענת הלקוח הוא לא תקין - ניתן לקבל  החזר כספי מלא בתנאי שהמוצר נשלח בחזרה ע״י הלקוח לבית העסק באמצעות הדואר על מנת להחזירו לספק/יצרן.

3. תשלום דמי המשלוח יחול על הלקוח במידה שהחליט הלקוח להחזיר את המוצר ללא סיבה מיוחדת, ובאם המוצר אינו תקין לטענת הלקוח בית העסק ישא בהוצאות המשלוח חזרה.

כתובת להחזרת חבילות: 

תא דואר 15109 רחובות - ע"ש גרינטק